reklama

Kaviareň/reštaurácia Geronimo

Už dlhšiu dobu chodievam na obedy počas pracovných dní do Geronima na Košickej, kaviarne a reštaurácie v jednom. Dojmy z tohoto zariadenia mám mierne zmiešané. Prečo, k tomu sa dostanem ďalej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Geronimo patrí do zariadení typu reštaurácia, ale keď ide človek okolo nej, tak z vonku sa tak moc netvári. Každý, situácie neznalý, by ju tituloval krčma, alebo v tom honosnejšom prípade kaviareň.
Je to reštaurácia, zjednotená indiánskym štýlom. Stoly sú z masívneho dreva, lavice tiež a v interiéri doplnky, týkajúce sa indiánskych náčelníkov a bojov indiánov za ich slobodu. Vidno tu množstvo tomahawkov, kalumetov (pokiaľ si dobre pamätám, tak tak sa hovorilo v Mayovkách fajkám), orlích pier a podobne.
Pri prvej návšteve mi bolo ľúto, že interér vôbec nekorešpondoval s ponukou z jedálneho lístka. Na jedálnom lístku sa dajú nájsť klasické pokrmy „kontinentálnej“ kuchyne, vrátane známej klasiky, vyprážaného syra.
Veľké plus má táto reštaurácia u mňa za ponuku obedových menu počas pracovného týždňa. Menu sa vždy skladá z polievky a dvoch jedál. 
Kuchári v Geronime si ma získali nesmierne chutnými polievkami. Zatiaľ som sa nestretol s polievkou, ktorá by mi v ich podaní nechutila a to som tam ochutnal aj také, ktoré som doma odmietal. Neznášam celerovú polievku. V Geronime bola úžasná. Polievky u nich skrátka stoja za hriech. A to nie len tie, ktoré majú v dennom obedovom menu, ale aj tie, ktoré majú v štandardnom jedálnom lístku.
Druhý chod je spravidla tiež nemenej chutný. Zväčša však kuchári, alebo vedenie, stavia na osvedčenú klasiku. Málokedy sa stane, že sa odvážia pri dennom menu experimentovať, čo však nie je na úkor chuti a kvality jedla.
Obsluha je ľudská, čo znamená, že neobsluhujú čašníci v rovnošatách, s rovnako ľudským prístupom. Radi poradia, ochotne chvíľu počkajú, pokiaľ treba. Času obsluhy sa ani v najväčsom návale nedá nič vytknúť.
Jedno, čo mi vadí, je vzduch v reštaurácií. V lete, keď sa robila rekonštrukcia na dvore za reštauráciou, prerážal nechutný naftový smrad priamo do reštaurácie. Zároveň je reštaurácia fajčiarske zariadenie s kútikom pre nefajčiarov a to aj v čase obeda. Osobne mi vadí občasný kúdol dymu v ktorom sa obeduje.
Suma sumárum sa z môjho pohľadu dá Geronimo hodnotiť ako v celku akceptovateľná reštaurácia na každodennú stravu. Určite by som Geronimo nepoužil na obchodné rokovania, alebo nebodaj na obchodný obed.


Martin Struhár

Martin Struhár

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa na svet pozerať optikou, mierne posunutou smerom k inému vnímanu sveta. Zoznam autorových rubrík:  TuristickéGolfSúkromnéGastronómiaNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu